معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟

دکتر حسین داوری؛ دکتر سعید نورزاده

دوره 9، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 261-265

https://doi.org/10.22049/jalda.2021.26933.1223

چکیده
  در دهه‌های اخیر، در فضاهای آموزشی و پژوهشی و نیز در محافل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شاهد انتشار حجم قابل‌توجهی از آثار درباره آموزش چندزبانه بوده‌ایم. با این وجود، بررسی این موضوع نشان می‌دهد که توجه ناچیز به این موضوع در خصوص بافت ایران در پژوهش‌های داخلی و بین‌المللی سبب شده تا شرایط جامعه ایران را از دیگر جوامع متفاوت سازد. این ...  بیشتر